חדשות

ועידת פסגה של 'נוער למען זכויות האדם' אמריקה הלטינית התקיימה בעיר הבירה של נואבו לאון

פקידי ממשל הצטרפו לנציגי נוער מרחבי אמריקה לטינית בוועידת הפסגה שלה בבניין הקונגרס של מדינת נואבו לאון במקסיקו.

 

פעילי נוער, פקידי ממשל ומומחים נפגשו כדי לקדם את לימוד זכויות האדם בתור הדרך ליצור עולם של סובלנות ושלום.

ל-23 הסניפים המגוונים של 'נוער למען זכויות האדם הבינלאומי' (YHRI) ברחבי אמריקה הלטינית יש שאיפה אחת משותפת – להפוך את זכויות האדם למציאות.

כי בין אם חוסר הצדק שמדובר בו הוא הוצאות להורג מחוץ לסמכות של בית-המשפט בקולומביה, הכליאה של חפים מפשע בפרו או שחיתות ממשלתית בפנמה, הפעילים של 'נוער למען זכויות האדם' בטוחים שלימוד זכויות האדם הוא הפתרון לטווח הרחוק.

כדי לציין זאת ולהתאחד כדי להביא לשינוי, המוסד קיים את ועידת הפסגה השנתית האיזורית השנייה של 'נוער למען זכויות האדם' במרץ 2016, במונטריי, מקסיקו, הבירה של נואבו לאון. שבעה-עשר נציגי נוער מרחבי מקסיקו, גואטמלה, קוסטה ריקה, אקוודור וונצואלה נפגשו לאירוע שנמשך שלושה ימים כדי לשתף פעולה ולעבור הכשרה.

חואן קרלוס קאנטו, המייסד והנשיא של 'נוער למען זכויות האדם' (YHR) נואבו לאון, הסניף הראשון במדינה חוץ מהסניף במקסיקו סיטי, הנחה את ועידת הפסגה. תוך 48 שעות מרגע שהוא שמע על התוכנית ב-2012 מראש העיר של סן מיגל דה איינדה, קאנטו העביר סמינרים של זכויות האדם ליותר מ-190 איש.

ועידת הפסגה, שהתקיימה בבניין הקונגרס של נואבו לאון, אורגנה ביחד עם נציגת המדינה פטריציה סלאזאר, שבנאום הפתיחה שלה הצהירה שמניעת פשיעה מתחילה עם לימוד 'ההכרזה לכל באי עולם בדבר זכויות האדם'.

בין פקידי הממשל שהשתתפו בוועידת הפסגה היתה גב' קטלינה ריוורה, נשיאת הוועדה לזכויות האדם של נואבו לאון, מר ארתור רמירז, המנהל הכללי של נוער למען מונטריי ומר אלחנדרו גונזלס, המנהל המשפטי של מרכז הקונגרס של מקסיקו ללימודי חקיקה.

ועידת הפסגה היתה חלק מסיור החינוך העולמי השנתי של 'נוער למען זכויות האדם הבינלאומי', בהנהגתה של נשיאת YHRI ד"ר מרי שאטלוורת' דרך אפריקה, אסיה ואמריקה הלטינית.

כל נציג נוער בוועידת הפסגה הציג דו"ח שנתי של ההישגים האיזוריים שלו – החל מהעברת הרצאות לתלמידים, שופטים, שוטרים והצבא ועד להעברת סמינרים להכשרת מדריכים, מבצעי החתמה על עצומה וחלוקת חוברות. לאחר הפרזנטציות התקיימו סדנאות כדי לפתח כישורים ולהגדיל את המאמצים בשנה הבאה. "נוצרה רמה חדשה של מודעות", אמר קאנטו. "יש לפנינו עוד דרך ארוכה, ואנחנו יכולים לקחת חלק ביצירת עולם טוב יותר באמצעות כבוד הדדי, ידע וההפצה של זכויות האדם".



נוקטים פעולה
מביאים את זכויות האדם להמונים

באמצעות אירועים וסמינרים, 'מאוחדים למען זכויות האדם' הגיע ליותר מ-400,000 איש ב-2015, ויצר פעילים חדשים למען סובלנות ושלום.

'מאוחדים למען זכויות האדם' והשלוחה שלו לצעירים, 'נוער למען זכויות האדם הבינלאומי', מגיעים לאנשים מכל גזע, תרבות ואמונה עם הכלים החינוכיים רבי-העוצמה שלהם שניתנים ללא תשלום.

רק בשנה האחרונה, יותר מ-370,0000 חוברות של 'מהן זכויות האדם?' ו-'הסיפור של זכויות האדם' חולקו ברחבי העולם.

'מאוחדים למען זכויות האדם' סיפק חומרי חינוך ללא תשלום לאנשים מ-230 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.



אנחנו זקוקים לעזרתך

עזור להפוך את זכויות האדם למציאות. הצטרף לתנועה הבינלאומית לזכויות האדם בכך שתהפוך לחבר ב-'מאוחדים למען זכויות האדם' (UHR).‏ עזור ליחידים, למחנכים, לארגונים ולגופים ממשלתיים בכל העולם להגביר את המודעות ל-׳הכרזה לכל באי עולם בדבר זכויות האדם׳ שאומצה על-ידי המדינות החברות באו"ם ב-1948. יותר מ-60 שנה אחרי אותו הסכם, ההבטחה שלו עדיין לא התממשה.

הורד
הורד