זוכרים את מנדלה באמצעות פעולה

YHR דנמרק זוכר את המורשת של נלסון מנדלה באמצעות שני אירועים שנועדו לעורר השראה באחרים דרך אומנות.

ב-18 ביולי כל שנה, העולם חוגג את יום נלסון מנדלה הבינלאומי. האו"ם קבע את היום שבו כולם ינקטו פעולה ויעודדו שינוי. יום מנדלה אינו מיועד להיות חג ציבורי, אלא יום שבו מכבדים את המורשת של נלסון מנדלה, הנשיא לשעבר של דרום-אפריקה, ואת הערכים שלו באמצעות התנדבות ושירות קהילתי.

'נוער למען זכויות האדם' דנמרק עורך אירועים לכבוד יום נלסון מנדלה הבינלאומי, כולל ערב אומנות והיצירה של ציור פסיפס של מנדלה.

השנה, הסניפים שלנו של 'נוער למען זכויות האדם' ברחבי העולם ערכו אירועים כדי לחלוק כבוד למנדלה ולמה שהוא מייצג לעולם. זה כלל את 'נוער למען זכויות האדם' דנמרק, שערך שני אירועים כדי לציין את היום. תחילה הם הקימו אוהל בכיכר גמלטורב, כשהם מגיעים לציבור מכל תחומי החיים עם החוברות של 'מהן זכויות האדם?' וגורמים להם לתרום לציור פסיפס של נלסון מנדלה.

לאחר מכן היה ערב אומנות בארגון ה-Scientology קופנהגן, שם המסר היה חוסן נפשי מרומם דרך אומנות. דקלום השיר 'אינוויקטוס' תקשר את אותה רוח של חוסן נפשי לקהל יותר מכל שיר אחר. את השיר, שנכתב על-ידי ויליאם ארנסט הנלי, דקלם מנדלה לעצמו ולאסירים אחרים שהיו איתו באי רובן. שורות הסיום שלו אומרות, "אני הוא האדון לגורלי, אני רב-החובל של נשמתי". לאחר מכן הוצג הקמפיין של YHRI ולאחר מכן הצגת ציור הפסיפס של מנדלה והופעות של אומנים מכל הסוגים, כולל מוזיקאים שביצעו שירים משלהם, צלם וגיטריסט.

הורד
הורד