חדשותהופכים את זכויות האדם למציאות עולמית

מגיעים אל העולם – ועידת הפסגה הבינלאומית השנתית ה-16 בנושא זכויות האדם 2019

משתתפי ועידת הפסגה הבינלאומית השנתית ה-16 בנושא זכויות האדם שנערכה בחדר הישיבות 4 של מטה האו"ם בניו-יורק סיטי.

ועידת הפסגה השנתית ה-16 של 'נוער למען זכויות האדם הבינלאומי' בנושא זכויות האדם שנערכה בניו-יורק משכה נציגים ממספר המדינות הרב ביותר בהיסטוריה.

תקווה והישגים היו נושאים משותפים שכיכבו בסשן הפתיחה של ועידת הפסגה הבינלאומית השנתית ה-16 בנושא זכויות האדם, שהועברה בשידור חי מחדר הישיבות 4 של מטה האו"ם בניו-יורק. ועידת הפסגה בת שלושת הימים של 2019, שנכחו בה אורחים מ-78 מדינות, התמקדה בקהילות שעבדו יחד כדי לחסל פגיעות בזכויות האדם באמצעות חינוך על 'הכרזת האו"ם לכל באי עולם בדבר זכויות האדם' (UDHR).

המרכיב העיקרי בוועידת הפסגה השנתית היה 51 בני הנוער שהגיעו מ-40 מדינות כדי לייצג את ארצותיהם. הנציגים האלה הביאו ידע מהשטח מהפעילויות שלהם בהתמודדות עם סוגיות של זכויות האדם באמצעות חינוך. הם באו כדי להחליף דעות עם דיפלומטים ונכבדים שבתורם חלקו את ניסיונם והידע שלהם מנקודת מבט בינלאומית וברמת מדיניות.

נציגי הנוער שנכחו נבחרו בהתבסס על ההישגים המעולים שלהם בפתירת קונפליקטים, טיפוח שוויון מגדרי וטיפול בסחר בבני אדם והפרות חמורות אחרות של זכויות האדם.

במסר מצולם בווידיאו לבני הנוער, חתן פרס נובל לשלום ז'וזה מנואל רמוס-הורטה, הנשיא לשעבר של מזרח טימור, הפציר בהם להמשיך בשליחותם להפוך את זכויות האדם למציאות. כלים מעשיים כדי להשיג את השאיפה הזאת היו המוקד של סמינר הכשרה שנערך במרכז הקהילתי של ארגון ה-Scientology של הארלם. אירוע רב-תרבותי סיכם את היום האחרון, חגיגה של מגוון הקבוצות האתניות, האמונות והתרבויות שיוצגו על-ידי המשתתפים. ועידת הפסגה השנה מומנה על-ידי המשלחת הקבועה של אל סלבדור לאו"ם ומומנה בשיתוף על-ידי המשלחות הקבועות של גאנה, הרפובליקה של גמביה, הרפובליקה של מולדובה וסיירה לאון. מממנים שותפים אחרים היו האיחוד הבינלאומי של לשכות המסחר והתעשייה הבילטרליות, מחלקת זכויות האדם של Church of Scientology International,‏ Karna Positive Trust של נפאל, נציבות זכויות האדם הלאומית של מקסיקו, הקרן לדמוקרטיה בינלאומית בארגנטינה, אומנות ותרבות למען זכויות האדם באיטליה והקרן לפזורה אפריקאית בארה"ב.

ועידת הפסגה החדירה את החשיבות של העלאת מודעות של 'ההכרזה לכל באי עולם בדבר זכויות האדם' (UDHR) והציגה את ההשפעה ההיסטורית של ה-UDHR בהענקת המשאבים החינוכיים הדרושים כדי להבטיח הבנה עולמית של זכויות האדם.



נוקטים פעולה
הצטרף אלינו בקמפיין שלנו למען שלום

אין מחסור בדרכים להגיע לקהילה עם חינוך על זכויות האדם בקהילה שלך.

ב-21 בספטמבר 2019, יום השלום הבינלאומי נחגג ברחבי העולם. היום – שנקבע על-ידי האו"ם לחגוג אותו כל שנה – התמקד במחויבות לשלום מעל לחילוקי דעות. השנה היתה משמעותית כפליים משום שהיא גם היתה יום השנה ה-20 של הכרזת האו״ם ותוכנית הפעולה על תרבות של שלום.

אבל יצירת תרבות של שלום דורשת כבוד לזכויותיהם של כל האנשים על-ידי כל האנשים. כדי לעשות זאת, אוכלוסיות חייבות קודם כול לדעת מהן זכויות האדם וממה הן מורכבות. לפיכך, הסניפים שלנו ברחבי העולם ערכו אירועים, סמינרים ופעילויות שהתמקדו בלימוד אחרים על זכויות האדם שלהם כהכרה ביום הזה.

הצטרף לפעילויות של אחד הסניפים שלנו, צור סניף משלך כדי לעמוד בראשו או הייה מעורב בפעילויות כאלה באיזור שלך. הודע לנו על הרעיונות שלך וספר לנו מה אתה מתכנן לעשות באיזור שלך.



הגן על זכויותיהם

הצטרף לתנועה הבינלאומית לזכויות האדם בכך שתהפוך לחבר ב-'מאוחדים למען זכויות האדם'. UHR מסייע לאינדיבידואלים, למחנכים, לארגונים ולגופים ממשלתיים בכל רחבי העולם להגביר את המודעות ל-׳הכרזה לכל באי עולם בדבר זכויות האדם׳.

הורד
הורד